کسب درآمد ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه چگونه امکانپذیر است؟

کسب درآمد ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه از طریق روش های مختلفی امکانپذیر است و بالتبع چالش های بیشتری به همراه دارد. این روزها بازار ارز دیجیتال و کسب درآمد از طریق آن یکی از ترندترین مباحث روز جامعه به حساب می آید و در بسیاری از محافل و شبکه های اجتماعی بحث های آن در جریان است. بالتبع کسب درآمد بالا از طریق آسان ترین روش و در کمترین زمان آرزوییست که همه ی ما در سر داریم، ولی برخلاف تصور عامه کسب درآمد از ارز دیجیتال چندان آسان نیست و به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد.

بازار ارز دیجیتال به دلیل ماهیت و پتانسیل های ذاتی خود، به یکی از بازارهای هدف و مورد علاقه ی سرمایه گذاران در قرن اخیر تبدیل شده و افراد بسیاری را در ردیف ثروتمندان عصر حاضر قرار داده است. بد نیست بدانید که کسب درآمد ارز دیجیتال نیاز به سرمایه ی بزرگی ندارد و روش هایی وجود دارد که از طریق آن می توانید بدون سرمایه یا با سرمایه ی اندک وارد دنیای ارز دیجیتال شوید و آن را تجربه کنید. آیا از این روش ها اطلاعی دارید؟ اگر قصد کسب درآمد ارز دیجیتال بدون سرمایه را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد در دنیای ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟ - مربی حسابداری و مدیر ارشد مالی | علی ط. ساکی

ارز دیجیتال نسل جدیدی از دارایی های بشر است که نه قابل لمس است و نه ماهیت فیزیکی دارد، ولی می تواند برای شما درآمدزایی داشته باشد. به همین دلیل ارزدیجیتال به عنوان یکی از قدرتمندترین و باارزش ترین دارایی های دنیا به ثبت رسیده است. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و ثروتمندان جهان ارز دیجیتال را به رسمیت شناخته اند و بخشی از دارایی خود را به شکل ارز دیجیتال درآورده اند. همچنین درآمدهای نجومی فراوانی از طریق ارز دیجیتال جریان دارد و افراد بسیاری از طریق آن به پول های کلانی دست یافته اند. در مقابل تعداد افرادی که در این حوزه شکست خورده اند کم نیست و سرمایه های زیادی به باد رفته است.

ارز دیجتال یک تکنولوژی پیشرفته ی مبتنی بر شبکه ی بلاکچین است که در کنار ارزش ذاتی خود، می تواند درآمدزایی نیز ایجاد کند. در حقیقت بازار ارز دیجیتال عرصه ای برای مبادلات و معاملات ارز دیجیتال است و همانند سایر بازار های مالی دنیا، نوسانان قیمتی و میزان عرضه و تقاضا، سود و یا ضرر و زیان معامله ها را رقم می زنند. شما می توانید در کنار سرمایه گذاری با رویکردهای بلند مدت، کسب درآمد را در رویکردهای کوتاه مدت تجربه کنید و حتی به عنوان یک شغل اصلی به آن بنگرید. دقیقا مانند تریدرها که تمام مدت به ترید و معامله مشغول هستند و کار اصلی آنها معاملات ارز دیجیتال است.

سیستم غیرمتمرکز بازار ارز دیجیتال در کنار ساختار رمزنگاری شده، ویژگی هایی را به کاربران و سرمایه گذاران ارائه می دهد که در مقایسه با روش های سرمایه گذاری سنتی، مورد استقبال و توجه بیشتری قرار گرفته و اعتماد بیشتری را جلب کرده است.

از سوی دیگر کسب درآمد ارز دیجیتال به عنوان یکی از مهم ترین روش های کسب درآمد غیرفعال به شدت مورد توجه جوامع مدرن قرار گرفته و به نوعی کسب درامد فعال را زیر سوال برده است. در سیستم کسب درآمد فعال افراد به ازادی ساعاتی که به کار و فعالیت خود اختصاص می دهند و تناسب تلاش خود، صاحب درآمد می شوند. در نتیجه اگر فعالیت و یا کاری صورت نپذیرد و شما در محل کار خود حضور نداشته باشید، درآمدی نیز نخواهید داشت. به عبارت دیگر شما در ازای زمان خود، صاحب درآمد می شوید.

سیستم درآمد غیرفعال بدین صورت تعریف می شود که بدون حضور در محل کار و بدون کار و تلاش روزانه صاحب درآمد می شوید. زمان و مکان در رابطه با درآمد غیرفعال نقشی ندارند و از طریق یک ساز و کار خاص و به صورت مداوم، صاحب درآمد خواهید شد. بازار ارز دیجیتال به دلیل ماهیت و اهداف خود می تواند گزینه ی مناسبی برای کسب درآمد غیرفعال محسوب شود و در حاضر یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین گزینه های کسب درآمد غیرفعال در دنیاست.

روش های کسب درآمد ارز دیجیتال

ارزش بازار ارزهای رمزپایه اکنون بیش از 1 تریلیون دلار است | فیماچارت

برای کسب درآمد ارز دیجیتال مهم ترین نکته میزان دانش و آگاهی های شما در این حوزه است. شما بایستی با ساختار و ساز و کار این بازار به خوبی آشنا باشید و بدانید که در چه فضایی قدم گذاشته اید. شناخت ریسک ها، چالش ها و بحران های پیش رو در کنار درجه ی ریسک پذیری شما به عنوان سرمایه گذار  تازه وارد و البته امکانات و بودجه ای که در دست دارید، بسیار حائز اهمیت است.

کسب درآمد ارز دیجیتال در درجه ی اول آمیخته ای از هوش، درک صحیح، تحلیل درست موقعیت ها و انتخاب است. بنابراین صرف سرمایه و بودجه حرف اول را نمیزند، ولی بدیهی است که سرمایه ی اولیه ی بیشتر امکان موفقیت و صعود شما را به پله های ترقی افزایش می دهد و تجارب فوق العاده موفقیت آمیزتری را برای شما به همراه خواهد داشت. البته در مسیر کسب درآمد ارز دیجیتال مولفه های فراوانی وجود دارد که مجموع آنها به درآمد بیشتر شما کمک خواهد نمود و این همان تفاوت بزرگیست که میان سرمایه گذاران نوپا و تازه وارد با سرمایه گذاران حرفه ای و موفق به چشم می خورد. در حقیقت دستیابی به تجارب و اسرار موفقیت سرمایه گذاران موفق و بزرگ حوزه ی ارز دیجیتال کمی مشکل است و در گذر زمان و از طریق آزمون و خطاهای متعدد امکانپذیر خواهد بود.

مهم ترین و متداول ترین روش هایی که به عنوان روش های کسب درآمد ارز دیجیتال شناخته شده و متداول است، به شرح زیر طبقه بندی می شود:

خرید ارز دیجیتال و هولد کردن آن با رویکرد طولانی مدت به امید کسب سود بیشتر و درآمد بالاتر روشی است که میان بسیاری از سرمایه گذاران ارز دیجیتال دنیا رایج و متداول است.

خرید و معامله ی ارز دیجیتال از طریق سهام، روشی است که می تواند درآمد ارز دیجیتال به همراه داشه باشد.

ترید ارز دیجیتال به صورت روزانه و یا در بازه های زمانی مشخص نیز روش جذاب دیگریست که می توانید برای کسب درآمد ارز دیجیتال انتخاب کنید.

استخراج ارز دیجیتال یا ماینینگ روش مهم دیگری است که می توانید برای کسب درآمد ارز دیجیتال روی آن حساب باز کنید. متذکر می شویم که برای استخراج ارز دیجیتال روش ها و ابزارهای متنوعی وجود دارد. برای مثال می توانید از طریق خریداری سیستم های ماینر و در نظر گرفتن هزینه های استخراج، استخراج بیت کوین را آغاز نمایید. البته اپلیکیشن و وب سایت هایی نیز وجود دارد که از طریق آن می توانید ارز دیجیتال به دست بیاورید و معامله کنید. این روش به قدرت تجزیه و تحلیل بالایی نیاز دارد و شما بایستی کاملا بر نوسانات و جریانات بازار ارز دیجیتال مسلط باشید.

برای کسب درآمد ارز دیجیتال می توانید به عنوان یک مشاور متخصص و باتجربه وارد بازار شوید و از این طریق مهارت ها و استعدادهای خود را به کار بگیرید. در چنین شرایطی امکان دریافت کارمزد به صورت درصدی مشخص از بازار ارز دیجیتال برای شما محیاست.

NFT بسازید و بفروشید. شما می توانید با بهره گیری از امکانات بازار ارز دیجیتال و با تکیه بر خلاقیت های خود NFT  خلق کنید و از این طریق به درآمد قابل توجهی برسید.

ایردراپ روش دیگریست که می تواند شما را به کسب درآمد ارز دیجیتال برساند. در فضای مجازی و پلتفرم های اجتماعی روش های مختلفی را برای ایردراپ و دریافت رایگان توکن و رمزارز وجود دارد. شما می توانید با پیوستن به انجمن های مجازی و عضویت در برنامه های مختلف صاحب ارز دیجیتال شوید.

اگر به دنبال کسب درآمد ارز دیجیتال هستید، می توانید روش آربیتراژ را انجام دهید. آربیتراژ نوعی استراتژی به منظور کسب درآمد از طریق تفاوت قیمت دو یا چند بازار مختلف به صورت همزمان است. تصور کنید که یک صرافی قیمت 200 دلار را برای یک ارز دیجیتال در نظر گرفته و در همان لحظه صرافی دیگری همان ارز دیجیتال را به قیمت 230 دلار معامله می کند. شما به راحتی می توانید ارز دیجیتال مورد نظر را از صرافی ارزان تر بخرید و بلافاصله با قیمت بالایی در صرافی دوم بفروشید و به راحتی سود کنید.

بازی کنید و ارز دیجیتال جایزه بگیرید. این روش به تازگی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و بسیاری از آنها را به سمت بازی های ارز دیجیتال سوق داده است. در صنعت گیمینگ بازی هایی وجود دارند که شما می توانید در مسیر بازی امتیاز کسب کرده و ارز دیجیتال پاداش بگیرید. برخی از این ارز ها قابلیت معامله در بازار ارز دیجیتال را دارند و از سوی صرافی های ارز دیجیتال به رسمیت شناخته شده اند.

یکی از شناخته شده ترین روش های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال ذخیره ی رمزارزها برای مدت زمان طولانی است که اصطلاحا استیکینگ نامیده می شود. در روش استیکینگ شما مقداری ارز دیجیتال مشخص را خریداری نموده و برای مدت زمان طولانی ذخیره می کنید. به مرور زمان ارزش ارز دیجیتال ذخیره شده افزایش می یابد و از این طریق به درآمد می رسید. طبیعتا هرچه میزان سپرده ی ارز دیجیتال شما بیشتر باشد، می توانید انتظار درآمد بالاتری داشته باشید.

کسب درآمد ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه

نداشتن سرمایه دلیلی برای عدم ورود به دنیای ارز دیجیتال نیست و روش هایی وجود دارد که می توانید بدون سرمایه و امکانات اولیه و یا با سرمایه و امکاناتی اندک به جمع سرمایه گذاران ارز دیجیتال بپیوندید و صاحب درآمد غیرفعال شوید.

در ادامه به شرح این روش ها خواهیم پرداخت:

بازی کنید و جایزه بگیرید. بازی های کریپتویی با شعار Play to Earn در صدد جذب مخاطبین و کاربران خود هستند و عملکرد موفقی نیز در این راستا داشته اند. نات کوین و همستر را می توان به عنوان یکی از شناخته شده ترین ها در این زمینه شناخت. در سال های اخیر که تب و تاب کسب درآمد ارز دیجیتال بالا گرفته، بسیاری از افراد که سرمایه ی لازم برای ورود به این حوزه را ندارند، بازی های کریپتویی را انتخاب می کنند و معتقدند که برای کسب درآمد روش جذابیست.

Proprietary Trading Firm  روش دیگریست که برای کسب درآمد بدون سرمایه اولیه می توانید امتحان کنید. این روش تحت عنوان پراپ فرم نیز شناخته می شود و اولین نمونه های آن در دهه ی 80 میلادی پدید آمد. ساز و کار این روش بدین صورت است که شما به یک شرکت سرمایه گذاری ملحق می شوید و با استفاده از منابع مالی و امکانات آن بایستی مراحل اولیه را بگذرانید. در نهایت چنانچه در این زمینه موفق شوید و استعداد خود را نشان دهید، سرمایه ی کافی برای ترید کردن وسرمایه گذاری را به دست می آورید و صاحب درآمد می شوید. در حال حاضر شرکت های سرمایه گذاری زیادی در زمینه ی معاملات پراپ فعالیت دارند و امکانات و پلن های متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

اگر روش های فوق برای کسب درآمد ارز دیجیتال بدون سرمایه ی اولیه شما را قانع نکرده، می توانید روی گزینه ای به نام ایردراپ برنامه ریزی کنید. ایردراپ روشی برای کسب رایگان توکن و ارز دیجیتال است که از طریق پلتفرم ها و اپلیکیشن های متفاوتی صورت می پذیرد. برخی شرکت ها و مجموعه ها در راستای اهداف خود برای جذب کاربر و همچنین جلب مشارکت بیشتر اقدام به ایردراپ نموده و ارز دیجیتال رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

در رویداد ایردراپ عمدتا ارزهای دیجیتال ناشناخته ای ارائه می شوند که برخی از آنها در لیست صرافی های ارز دیجیتال به چشم نمی خورد. اگر صاحب کیف پول ارز دیجیتال هستید این احتمال وجود دارد که یک یا چند ارز دیجیتال به صورت ناشناس وارد آن گردد. در پروژه های ایردراپ در کنار اینکه شما را صاحب ارز دیجیتال رایگان می کنند، نوعی بازاریابی هوشمند در جریان است و به شما می گوید که این ارز دیجیتال در آینده ای نزدیک صاحب اعتبار و ارزش خواهد شد .

شما می توانید از طریق معرفی دوستان و آشنایان خود به برخی صرافی های ارز دیجیتال پورسانت دریافت نمایید. روشی آسان که از طریق معاملاتی که دوستانتان در آن صرافی انجام می دهند، مبلغی از کارمزد آنها به صورت پورسانت به شما تعلق می گیرد.

روشی دیگری که از طریق آن می توانید بدون سرمایه اولیه به درآمد ارز دیجیتال برسید، نصب مرورگر Brave و وب گردی از طریق آن است. شاید کمی عجیب به نظر برسد، ولی این مرورگر در ازای وب گردی و تماشای تبلیغات به شما ارز دیجیتال BAT را به صورت رایگان می پردازد.

برخی وب سایت های اینترنتی برای توسعه ی اهداف مورد نظر خود، استراتژی هایی را با عنوان Learn and Earn دنبال می کنند. در این روش متفاوت و جذاب کاربران وارد وب سایت یا پلتفرم مورد نظر می شوند و از برنامه های آموزشی آن بهره مند می گردند . در نهایت کاربران در کنار تماشای یک فیلم آموزشی و یا گوش دادن به یک فایل صوتی ارز دیجیتال رایگان دریافت نموده و از این طریق درآمد کسب می کنند.

در نهایت اگر دانش و آگاهی کافی در زمینه ی بازار معاملات ارز دیجیتال دارید و سرمایه ی اولیه ی کافی برای شروع آن را ندارید می توانید از طریق ارائه ی مشاوره های فنی و تخصصی، آموزش و همچنین تولید محتوا به درآمد برسید. هرچند این روش سرمایه گذاری محسوب نمی شود، ولی اگر ایده های خلاقانه ای داشته باشید، قطعا مسیر روشن و موفقیت آمیزی برای شما خواهد بود.

انجام مشاوره تخصصی

مشاوره کسب و کار در اصفهان - شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان

همانطور که مشاهده نمودید روش های متعددی برای کسب درآمد ارز دیجیتال وجود دارد، اما نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، چالش ها و بحران هاییست که در مسیر روش های کسب درآمد بدون سرمایه اولیه پیش روی شماست. در روش هایی که بدون سرمایه اولیه به دنبال کسب درآمد هستید، بایستی ریسک پذیرتر باشید و بر این نکته آگاه باشید که کسب درآمد به صورت لحظه ای و در مدت زمان کوتاه امکانپذیر نیست. در واقع بدون سرمایه اولیه، دستاوردها و کسب درآمد شما در گذر زمان پدید می آید و این احتمال نیز وجود دارد که با شکست مواجه شوید.

توصیه می کنیم قبل از هر تصمیم و قدمی، مسیر پیش روی خود را به درستی بشناسید و از بحران ها و نقاط ضعف پیش روی خود آگاه شوید. کسب دانش و آگاهی های لازم، افق دید وسیع تری به شما می بخشد و مشاوره با افراد متخصص و باتجربه را فراموش نکنید که موفقیت شما را در این مسیر تضمین می کند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره تخصصی در این زمینه می توانید با مجموعه دکتر امیر جوادی وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *