وکیل اینترنتی و آنلاین + ارائه مشاوره

وکیل اینترنتی و آنلاین – دکتر امیر جوادی : گسترش اینترنت و فضای مجازی در شرایط فعلی این امکان را فراهم ساخته که سرعت دسترسی به خدمات به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. به طوری که امروزه به بسیاری از مشاغل و خدمات مختلف می توان به صورت آنلاین و مجازی دسترسی داشت. وکیل اینترنتی و آنلاین از آن دسته خدماتیست که در گذشته چندان شناخته شده نبود، اما در سال های اخیر و پس از شروع پاندمی کرونا چند سالیست که شاهد روی کار آمدن و رونق آن هستیم.

بنا به لایل متعددی امروزه شاهد رشم چشمگیر و قابل توجهی نسبت به دریافت خدمات آنلاین هستیم. مشغله ی روزانه ، دوری مسافت ، هزینه های رفت و آمد ، ترافیک ، پاندمی کرونا و بسیاری عوامل دیگر سبب گردیده تا استفاده از مشاغل و خدمات آنلاین از اولویت های زیادی برخوردار باشد. از طرفی با گسترش و توسعه ی اینترنت دسترسی به آن برای عموم مردم آسان تر گردیده و سرعت ارتباطات و تبادل اطلاعات به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. از این رو طبیعست که از مشاغل و خدمات آنلاین استقبال بیشتری به عمل آید.

 

شاید از نظر شما ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی و وکالت از طریق وکیل آنلاین و اینترنتی دشوار و سخت باشد. بالتبع چالش هایی در این مسیر وجود دارد که نمی توان انکار کرد.  اما در ادامه ی این مطلب قطعا نظر شما در این رابطه تغییر می کند. با وکیل جوادی همراه باشید.

وکیل اینترنتی و آنلاین

وکیل اینترنتی و آنلاین کیست ؟

وکالت حوزه ای تخصصی و فوق العاده مهم است. از این رو در باب ارائه ی خدمات آنلاین و مجازی وکالت شبهات و سوالات زیادی وجود دارد. از جمله اینکه

  • آیا استفاده از خدمات وکالت مجازی و  وکیل اینترنتی و آنلاین می تواند به اندازه ی وکالت حضوری باکیفیت و مؤثر باشد؟
  • آیا از نظر امنیت و حفظ اسرار موکل می توان به آن اعتماد کرد؟
  • راه حل های تنظیم وکالتنامه و نحوه ی امضاها برای قرارداد وکالت به چه شکل است؟
  • آیا از نظر پیگیری پرونده می توان به وکیل اینترنتی اعتماد کرد؟

سوالاتی از این قبیل ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود بیاید. چنین شبهاتی عمدتا به دلیل عدم آگاهی رسانی جدی و درست در این زمینه می تواند ایجاد گردد. وکیل اینترنتی و آنلاین دقیقا همان خدماتی را ارائه می کند که از یک وکیل انتظار دارید. با این تفاوت که اینترنت پل ارتباطی شما خواهد بود. پس دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری و رفت و آمدهای مکرر نیست. به خصوص اگر زمان شما محدود است و مسافت قابل توجهی پیش رو دارید.

از طرفی قطعا در هزینه های وکالت شما کاهش قابل توجهی رخ می دهد. چرا که هزینه های رفت و آمد و سایر هزینه های جانبی حذف می گردد،  از نظر موضوع پرونده هم محدودیتی وجود ندارد؛ شما می توانید هر پرونده ای را با هر موضوعی به وکیل اینترنتی و آنلاین ارجاع داده و خواستار پیگیری آن شوید.

علاوه بر این تمامی سوالات و مشاوره های حقوقی مورد نیاز خود را در تمامی زمینه ها می توانید به صورت آنلاین و مجازی انجام داده و در سریع ترین زمان ممکن امور خود را پیش ببرید.،

قبول وکالت از طریق وکیل اینترنتی و آنلاین

دسترسی به وکیل متخصص و حرفه ای در گذشته کار دشواری بود. چرا که عموما وکلای حرفه ای و خوشنام در شهرهای بزرگ مستقر هستند و این مسأله امکان دسترسی به آنها را برای افرادی که در سایر شهرها به خصوص شهرهای کوچک هستند به مراتب دشوار کرده بود.

از طرفی دسترسی عادلانه به چنین امکاناتی یک وظیفه ی اجتماعیست که بایستی به آن توجه داشت. وظیفه ای که بسیار حائز اهمیت است. و بایستی از طریق بهترین طرق ممکن آن را ایفا کرد. با روی کار آمدن پدیده ی اینترنت و توسعه و گسترش آن این امکان برای مجموعه ی ما فراهم شد. که در این راستا بتوانیم ایفای وظیفه و ادای دین کنیم.

در اعطای وکالت از طریق آنلاین محدودیتی وجود ندارد و امکان تماس تلفنی جهت پیگیری روند پرونده و طرح پرسش های شما وجود دارد. وکیل اینترنتی و آنلاین از آن دسته خدماتیست که امنیت و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. امنیت از جهت حفظ اسرار موکل و اطلاعات پرونده و کیفیت از جهت نحوه ی پیشبرد کار . ما به این دو امر بسیار مهم توجه خاص و ویژه ای داریم و مجازی بودن وکالت خدشه ای به این دو اصل مهم وارد نخواهد کرد.

برخلاف تصور عموم ارائه ی خدمات وکالت آنلاین نه تنها سخت و دشوار نیست ، بلکه در پاره ای موارد می تواند بهترین گزینه ی ممکن به حساب بیاید. چرا که در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن می توان به خدمات وکالت دسترسی داشت. و محدودیتی از نظر زمان و مکان وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از نحوه ی ارجاع وکالت می توانید با مجموعه ی دکتر امیر جوادی در ارتباط باشید.

انجام مشاوره حقوقی اینترنتی و آنلاین

مشاوره حقوقی یکی از مهم ترین خدماتیست که در حوزه ی وکالت مطرح است. بالتبع نیاز بیشتری هم در این حوزه حس می شود. بنا بر تجربه تعدد مشاوره های حقوقی نسبت به ارجاع پرونده به مراتب بالاتر بوده و نحوه ی ارائه ی مشاوره توسط وکیل می تواند یک مشاوره ی حقوقی را به سمت اخذ پرونده پیش ببرد. با چنین اهمیتی نحوه ی ارائه و انجام مشاوره حقوقی بسیار مهم است.جلب اعتماد موکل و ارائه ی مشاوره حقوقی مطمئن و کارآمد از مهم ترین مسائلیست که در این زمینه بایستی به آن توجه داشت.

انجام مشاوره حقوقی توسط وکیل آنلاین و اینترنتی یکی از خدماتیست که در سال های اخیر بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. این مشاوره می تواند از طریق آنلاین یا به صورت مشاوره تلفنی صورت پذیرد. نحوه ی واریز هزینه ی آن هم به صورت اینترنتی می باشد. ضمن اینکه هیچ محدودیتی از نظر زمان و مکان وجود ندارد و شما می توانید از هر نقطه ای با وکیل مورد نظر خود مشاوره ی حقوقی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام هرگونه مشاوره ی حقوقی می توانید با مجموعه ی دکتر امیر جوادی در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *