وکیل لجر + طرح شکایت و پیگیری پرونده

اگر به دنیای کریپتوکارنسی قدم گذاشته باشید قطعا با کیف پول های الکترونیک آشنایی دارید. لجر یکی از این کیف پول های الکترونیک است. البته از نوع سخت افزاری آن که دقیقا مشابه با یک فلش طراحی شده است. قطعه ای با بدنه ی فلزی که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. لجر جزء مهم ترین و محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری حال حاضر به حساب می آید. وکیل لجر نامیست که شاید کمتر به گوش شما خورده باشد. به نظر شما وکیل لجر از چه تخصص هایی برخوردار است؟

آیا از لزوم وجود چنین تخصصی در حوزه ی وکالت اطلاعی دارید؟ رمزارز ها یکی از مهم ترین حوزه های مالی را در سطح دنیا به وجود آورنده اند. حوزه ای با سرمایه های کلان که بسیار پیچیده و ناشناخته است. از طرفی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران شاهد قوانین منسجم و یکپارچه ای در این زمینه نیستیم. همین خلأ قانونی باعث گردیده تا با جرایم متعددی در این حوزه روبرو شویم. علاوه بر این به دلیل تزریق سرمایه های کلانی که در این حوزه صورت می پذیرد بالتبع با میزان بالاتری از جرایم به خصوص جرایم مالی همچون کلاهبرداری و سرقت در این حوزه مواجهیم. با چنین وصفی با یک حوزه ی جرم خیز پیچیده روبرو هستیم که قوانین یکپارچه ای برای آن وضع نشده است.

در چنین شرایطی اهمیت و جایگاه وکیل لجر و به طور کلی وکیل رمزارز به خوبی روشن می شود. تخصص وکیل لجر حل پرونده های مربوط به جرایم و چالش های قانونی لجر است. در ادامه با ما همراه باشید.

وکیل لجر

 

نگاهی به کیف پول لجر (Ledger)

لجر نوعی کیف پول الکترونیکی از نوع سخت افزاری می باشد. این کیف پول می تواند به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت رمزارز ها شما را ذخیره نماید. کلید خصوصی شما روی این کیف پول ذخیره می گردد و از آنجایی که این دستگاه از امنیت بالایی برخوردار است به سرمایه گذاری شما امنیت می بخشد. کیف پول لجر به گونه ای طراحی شده است که حتی در صورت آلوده شدن کامپیوتر به ویروس و یا هک شدن آن از ایمنی بالایی برخوردار است. این کیف پول از طریق یک نرم افزار با نام Ledger Live کنترل می گردد.

لجر در سال 2014 میلادی به منطور پشتیبانی و ذخیره ی بیت کوین طراحی گردید. امنیت بالا، کاربری آسان ، کیفیت ساخت فوق العاده ، مقاومت بالا، قیمت مناسب و امکان پشتیبانی بسیاری از رمزارز ها و توکن ها را می توان از نکات خوب و مثبت کیف پول لجر برشمرد.

شما می توانید به وسیله ی لجر رمزارز های خود را مدیریت کرده و با ذخیره سازی آن معامله و داد و ستد این رمزارز ها امکانپذیر می گردد. همچنین این کیف پول الکترونیک مجهز به یک صفحه نمایش کوچک و کارآمد است. اما این را در نظر داشته باشید که با ورود چنین تکنولوژی هایی به زندگی بشر طبیعست که مشکلات و چالش های حقوقی متعددی ایجاد گردد. چالش هایی که بسیاری از آنها نیاز به رسیدگی و پیگیری های قضایی دارد. کلاهبرداری و سرقت از شایع ترین جرائمیست که در این حوزه به چشم می خورد و اینجاست که جایگاه وکیل لجر را بهتر می توان درک کرد.

وکیل لجر

با رشد فزاینده ی سرمایه گذاری در حوزه ی رمزارز ها به موازات آن شاهد آمار بالایی از جرایم متعدد در این حوزه هستیم. در سال های اخیر حجم بالایی از پرونده های مربوط به رمزارز و مسائل حقوقی آن در مراجع قضایی ایران مطرح شده است. به دو نکته ی بسیار مهم در این زمینه بایستی توجه داشت.

نکته ی اول اینکه در شرایط فعلی قوانین منسجم و یکپارچه ای در زمینه ی رمزارز ها به چشم نمی خورد. بنابراین ورود به چنین پرونده هایی و رسیدگی به آن مستلزم تخصص، دانش و تجربه است.

نکته ی دوم گرایش به تخصصی شدن بسیاری از امور از جمله وکالت است. از نظر حقوقی تمامی وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت قانونی ورود به تمامی پرونده های قضایی را دارا هستند. اما در امور تخصصی مانند رمزارز ها و یا لجر طبیعست که تخصص و تجربه حرف اول را می زند. رمزارز ها حوزه ای جدید و در عین حال پیچیده و ناشناخته هستند . در چنین شرایطی طبیعیست که افراد کمی از تخصص و تجربه ی کافی در این حوزه برخوردار باشند.

وکیل لجر بر پایه ی تخصص و تجربه ای که در این حوزه دارد و با تکیه بر دانش و آگاهی های خود می تواند بهترین مسیر را برای پرونده ی حقوقی شما ترسیم کرده و با راهنمایی هایی دقیق خود نتیجه ای مطلوب را برای پرونده ی شما رقم بزند.

انجام مشاوره حقوقی

در دنیایی که پیش روی ما قرار گرفته تکنولوژی و علم به شکل بی سابقه ای در حال گسترش است. به موازات این امر لزوم تخصص گرایی در بسیاری از حوزه ها از جمله وکالت منطقی به نظر می رسد. چرا که با تخصصی تر شدن بسیاری از مشاغل می توان خدماتی دقیق تر و کارآمد تر ارائه داد. حوزه ی ارز دیجیتال آمیخته ای تخصص های گوناگون و مختلف است. تخصص هایی که در بسیاری از ابعاد متعدد شکل گرفته و در حال پیشرفت است. جنبه ی حقوقی ارز دیجیتال موضوعیست که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و وجود آن ضروری به نظر می رسد.

وکیل لجر تخصصیست که بر دانش و تجربه مبتنی می باشد و با ارائه ی مشاوره حقوقی، تمامی ابعاد فنی و حقوقی موضوع را برای شما نمایان می کند. ضمن اینکه حضور وکیل لجر در پرونده های تخصصی مرتبط با این امر می تواند در پیشبرد پرونده ی شما و کسب آرای قضایی منصفانه و عادلانه بسیار تأثیرگذار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره حقوقی در این زمینه می توانید با مجموعه ی دکتر امیر جوادی در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *