ایردراپ آربیتروم یکی از پروژه های رمزارز دنیاست که به عنوان ساده ترین روش کسب درآمد از بازار رمزارز معرفی شده است. از تاریخ روی کار آمدن اولین رمزارزها تا به امروز پروژه های متعددی معرفی شده اند و اهداف گوناگونی برای آنها تعریف شده است. رمزارز یا پول دیجیتال یکی از معتبرترین اشکال دارایی دیجیتال در سطح دنیا محسوب می شود و مالکیت آن از روش های مختلفی صورت می پذیرد. برخی از رمزارزها مستلزم استخراج و صرف هزینه هستند، برخی دیگر را می توان از طریق صرافی های ارز دیجیتال خریداری نمود، اما برخی دیگر نظیر آربیتروم به مراتب ساده تر به دست می آیند.

آربیتروم یک از پلتفرم های خاص در زمینه ی توسعه ی برنامه های غیرمتمرکز نظیر اتریوم به شمار می آید. پلتفرمی با امنیت و سرعت بالا که انتظار می رود در آینده ای نزدیک محدودیت های شبکه ی اتریوم را از میان بردارد و به توسعه و پیشرفت بیشتر آن کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید.

ایردراپ آربیتروم

ایردراپ آربیتروم به چه معناست؟

برای موفقیت در دنیای رمزارزها آشنایی با اصطلاحات تخصصی آن بسیار حائز اهمیت است. ایردراپ یکی از اصطلاحات دنیای ارز دیجیتال است که به توزیع رایگان رمزارزی خاص میان کاربران اشاره می کند. از نظر لغوی ایردراپ به معنی رها کردن در هواست. ایردراپ کردن در بازار رمزارز ها با اهداف گوناگونی نظیر تبلیغات صورت می پذیرد و بیشتر به جهت جلب نظر کاربران است. به این شکل که به دنبال انجام برخی امور از سوی کاربران یا مواردی مانند قرعه کشی تعدادی رمزارز به کاربران این حوزه تعلق می یابد. طبیعتا با توزیع چنین رمزارزهایی میان کاربران، نوعی اعتبار و ارزش برای رمزارز مورد نظر به وجود می آید و نگاه های زیادی به سمت آن معطوف می گردد.

ایردراپ آربیتروم به توزیع پروژه ی آربیتروم در میان کاربران ارز دیجیتال اشاره می کند. شبکه ی آربیتروم به منظور توسعه و گسترش اتریوم پدید آمد. رمزارزی که به عنوان پایه و زیربنای قراردادهای هوشمند شناخته می شود. طبیعتا با گسترش استفاده های قرارداد هوشمند امروزه کاربران بسیار زیادی به این شبکه پیوسته اند و طبیعتا چنین امری می تواند به ترافیک و شلوغی شبکه منجر می گردد. موضوعی که اخیرا پیش روی کاربران شبکه ی اتریوم قرار گرفت و به دنبال آن محدودیت های زیادی ایجاد گردید.

ایردراپ آربیتروم به ایدراپ کردن اربیتروم میان اعضای شبکه و کاربران آن اشاره می کند. در حقیقت مجموعه ی توسعه دهندگان آربیتروم سعی کرده اند بخشی از توکن های آن را از طریق روش ایردراپ میان کاربران شبکه توزیع کنند. کاربران می توانند از طریق وب سایت رسمی این پلتفرم از واجد شرایط بودن خود آگاه شوند و میزان توکن هایی که به آنها تعلق گرفته را بررسی نمایند. متذکر می شویم که همانند سایر رمزارزها برای دریافت و ذخیره ی آن به کیف پول دیجیتال نیاز دارید.

نگاهی به ساختار و ویژگی های آربیتروم 

آربیتروم بستری بود که می توانست به توسعه ی شبکه ی اتریوم کمک کند و ضمن برطرف کردن محدودیت ها و مشکلات این شبکه به عنوان راهکار لایه ی دوم شبکه ی اتریوم شناخته می شود. در دنیای ارز دیجیتال هنگامی که تعداد کاربران یک شبکه مانند اتریوم افزایش می یابد، با افزایش تراکنش ها مواجه خواهیم بود. چنین امری باعث افزایش کارمزد تراکنش ها می شود. بنابراین چنین امری منجر به کاهش مقیاس پذیری شبکه می شود. اربیتروم راه حلی بود که توسعه دهندگان شبکه ی اتریوم به منظور حل این مشکل اراده داده اند.

اگر بخواهیم ساختار و عملکرد آربیتروم را به صورت خلاصه شرح دهیم، باید گت هدف نهایی آربیتروم انتقال کاربران و داده های شبکه ی اتریوم از لایه ی اصلی به لایه ی دوم است. امری که هم به کاهش هزینه ی تراکنش های شبکه منجر خواهد شد و هم به از ازدحام و شلوغی شبکه می کاهد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که مقیاس پذیری و سرعت شبکه ی آربیتروم در مقایسه با اتریوم به مراتب بیشتر است. همچنین هزینه ی استفاده از آن بالا نیست و به خوبی می تواند حریم خصوصی کاربران خود را حفظ کند.

ماهیت و ساختار آربیتروم همانند سایر رمزارزها از فناوری رمزنگاری پیروی می کند و تمامی ویژگی های اصلی کریپتوکارنسی در آن به چشم می خورد. آربیتروم تطابق بسیاری بالایی با شبکه ی اتریوم دارد و برای حل مشکلات و محدودیت های آن کافی به نظر می رسد.

تأثیرات آربیتروم بر بازار کریپتوکارنسی

با توجه به قیمت آربیتروم و تعداد ایردراپ هایی که برای آن در نظر گرفته شده است انتظار می رود که در آینده ای نزدیک توجهات بسیار زیادی به سمت آن جلب شود. به خوبی می دانیم که چنین توجهی در کنار افزایش شمار کاربران شبکه می تواند آینده ی درخشانی برای آن رقم بزند. به طوری که در مدت زمان کوتاهی می توان شاهد رشد و ارزشمندی آن در بازار کریپتوکارنسی بود. البته این قاعده ای حتمی و مطلق نیست و شرایط و نوسانات بازار را نیز بایستی در نظر داشت. بازار کریپتوکارنسی همواره غیرقابل پیش بینی است و پیچیدگی های فراوانی دارد. به همین دلیل نمی توان قطع به یقین نظر داد.

اما چیزی که در حال حاضر نمایان است با توجه به اهداف و ساختار پروژه، تیم توسعه ی آن آینده ی بسیار خوبی برای آن می بینند و دیدگاه مثبتی به آن دارند. به خصوص اینکه با توزیع و ایردراپ آربیتروم  نظرات مثبت کاربران را نیز به سمت خود معطوف کرده اند.

ایردراپ آربیتروم

انجام مشاوره تخصصی

بیت کوین و موفقیت های پس از آن آغازی بود برای ایده ها و پروژه های جدیدی که هم اکنون شاهد آن هستیم. شبکه ی اتریوم که به عنوان بستر قراردادهای هوشمند شناخته می شود، در حال حاضر به حوزه های زیادی نفوذ کرده است. آربیتروم پلتفرمی بود که توانست به محدودیت های آن پایان بخشد و به توسعه پذیری آن کمک کند. در این میان ایردراپ آربیتروم ایده ای بود که از سوی توسعه دهندگان و خالقان آن مطرح گردید و نوآوری های زیادی با خود به همراه داشته است.

نحوه ی اشتراک و توزیع آربیتروم به صورت کامل از طریق سایت آن در دسترسی عموم قرار دارد. تیم توسعه دهنده ی آربیتروم تأکید داشته اند که تمرکز زدایی به عنوان مهم ترین هدف این پروژه محسوب می شود. به نظر می رسد که این تیم همسو با اهداف کلی بازار کریپتوکارنسی در حرکت است و آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود. حضور یک مشاور آگاه و باتجربه در این امی می تواند شما را با جزئیات تخصصی بیشتری آشنا نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره تخصصی در این زمینه می توانید با مجموعه ی دکتر امیر جوادی در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *