گالا در ترازوی نقد و نگاهی به آینده ی آن

گالا شکلی از دارایی دیجیتال است که به عنوان توکن بومی پلتفرم گالا گیمز شناخته می شود و به کاربران بازی تعلق می گیرد. صنعت نوظهور ارز دیجیتال همیشه با نوآوری های جنجال برانگیزی همراه بوده و سعی کرده گوی رقابت را از آن خود نماید. تصور کنید به یک بازی هیجان انگیز مشغول هستید و همزمان صاحب ارز دیجیتال می شوید. این ایده توسط کمپانی گالا گیمز امکان پذیر شده است و قطعا تجربه ای متفاوت برای کاربران خود رقم خواهد زد.

صنعت بازی و گیمینگ جایگاه ویژه ای در میان نسل نوجوان و جوان دارد و سالهاست که مورد توجه برنامه نویسان قرار گرفته است. با روی کار آمدن تکنولوژی هایی نظیر بلاکچین، سمت و سوی بازی های کامپبوتری کمی تغییر کرد و ما شاهد روی کار آمدن بازی های جدیدی بر بستر شبکه ی بلاکچین هستیم. بازی های مبتنی بر شبکه ی بلاکچین برای کاربران ارز دیجیتال جذابیت های بسیاری دارد و نگاه های زیادی را به سمت خود معطوف ساخته است. آیا با پروژه ی گالا گیمز آشنایی دارید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

گالا

نگاهی به گالا 

گالا توکن بومی پلتفرم گالا گیمز Gala Games است که کار خود را بر بستر اتریوم آغاز نمود. در حال حاضر این پلتفرم به شبکه ی بایننس اسمارت چین انتقال یافته و کماکان در حال توسعه است. موسس این پروژه فردی به نام  اریک شیرمیر (Eric Schiermeyer) است و پیدایش این پلتفرم سال 2019 میلادی باز می گردد. تخصص اصلی این شخص خلق و توسعه ی بازی های کامپیوتری در دنیاست و کارنامه ی بسیار موفقی در این زمینه دارد. در حال حاضر یک تیم 60 نفره مسئولیت توسعه و مدیریت پلتفرم گالا گیمز را بر عهده دارند.

ارز دیجیتال گالا با نماد اختصاصی GALA شناخته می شود و از استاندارد  BEP20 تبعیت می کند. کارمزدهای شبکه ی بایننس اسمارت پین بسیار پایین است و این قطعا برای کاربران این بازی جذاب خواهد بود. کاربران می توانند در حین انجام بازی پاداش هایی به شکل ارز دیجیتال گالا دریافت نمایند. تنوع ژانر بازی های پلتفرم گالا گیمز بسیار بالاست و انتخاب های هیجان انگیزی پیش روی کاربران و گیمر ها قرار دارد. البته در نظر داشته باشید که این یک بازی معمولی نیست و کاربران می توانند از طریق آن کسب سود و درآمد را نیز تجربه کنند.

امنیت پلتفرم بسیار بالاست و توسط نودهای اختصاصی شبکه به نام Founder Nodes تامین می شود. در واقع تاییدیه های مورد نیاز شبکه از طریق این ساز و کار صورت می پذیرد. تمامی کیف پول هایی که از شبکه ی اتریوم و اسمارت چین پشتیبانی می کنند، برای ذخیره و نقل و انتقال گالا مناسب به شمار می روند.

کاربردهای ارز دیجیتال گالا

گالا صرفا یک ارز دیجیتال معمولی نیست و تیم موسس این پلتفرم کاربردهای متنوعی برای آن در نظر گرفته است. پیشتر هم اشاره کردیم که پلتفرم گالا گیمز مجموعه ای از بازی های متنوع را برای کاربران خود گردآوری کرده است. شما می توانید تمامی آیتم های درون این بازی ها را از طریق ارز دیجیتال گالا خرید و فروش کنید. در واقع یک فروشگاه در پیش روی شما قرار دارد که می توانید با ارز دیجیتال GALA  هرآنچه مد نظر دارید بخرید و بفروشید. این امر می تواند در بهبود فضای بازی مورد علاقه ی شما تاثیرگذار باشد و کاراکتر ها و آیتم های جدیدتری را به بازی شما وارد کند. طبیعتا با بهبود عملکرد بازی شما، پاداش های بیشتری به شما تعلق می گیرد و این یعنی کسب سود بیشتر از بازی.

اگر اهل سرمایه گذاری هستید، می توانید روی گالا حساب کنید. البته ناگفته نماند که توکن گالا به صورت اختصاصی از طریق بسیاری از صرافی های آنلاین داخلی و خارجی قابل معامله و خرید و فروش است. اما شما از طریق بازی توسط پلتفرم گالا گیمز می توانید گالا و NFT به دست بیاورید و ذخیره کنید. بر اساس گزارشات موجود در حدود 35 میلیارد عدد توکن گالا وجود دارد که بخشی از آن در گردش است. این ارز دیجیتال از روش استیکینگ به کاربران خود پاداش می دهد. با توجه به تعامل و همکاری های گسترده ای که بین این پلتفرم و کمپانی های بزرگ دنیا وجود دارد، پیش بینی می شود که آینده ای روشن در انتظار آن باشد و بتوان به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن به آن نگریست.

گالا

انجام مشاوره تخصصی 

دنیای ارز دیجیتال با نوسان و افت و خیز همراه است. می توان گفت نوسان قیمت بخشی از زندگی هر ارز دیجیتال را تشکیل می دهد. ارز دیجیتال گالا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طبیعتا افت و خیز هایی را در طول عمر کوتاه خود تجربه کرده است. با این حال کارشناسان بر این عقیده هستند که این پلتفرم و توکن بومی آن از ارزش ذاتی برخوردار است و می توانید به عنوان یک گزینه ی ارزشمند و مطمئن به آن بنگرید. هرچند در صنعت کریپتو هیچ قاعده ای قطعیت ندارد و ریسک بخش جدایی ناپذیر این صنعت است.

تیم اجرایی پروژه در تلاش هستند که این پلتفرم را به بهترین شکل ممکن گسترش دهند و اهداف و ایده های جذاب و کارآمدی برای آن در نظر دارند. با این حال گذر زمان می تواند قدرت و کارکرد واقعی این پروژه را آشکار نماید. به نظر می رسد که در حوزه ی بازی های بلاکچین شاهد ایده ها و اهداف متفاوت تری از این پلتفرم هستیم و با توجه به استقبال عمومی کاربران از این پروژه، می توانیم به آینده ی آن امیدوار باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره تخصصی در این زمینه می توانید با مجموعه ی دکتر امیر جوادی وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *