وکیل بیت کوین + قبول و پیگیری پرونده

وکیل متخصص کلاهبرداری بیت کوین : بیت کوین دارایی ارزشمندیست که به دنبال پیشرفت علم و تکنولوژی پدیدار گردید. نوعی پول دیجیتال که می تواند برای اهداف قانونی و غیرقانونی به کار گرفته شود؛ متاأسفانه بیت کوین در سال های اخیر بستر مناسبی برای جرایم مالی شناخته شده و شکایت های زیادی در این زمینه مطرح است ؛ حوزه ی تخصصی وکیل بیت کوین بررسی و دفاع از دعاوی و پرونده هاییست که پیرامون این مسأله شکل گرفته است.

ارز دیجیتال مفهومی پیچیده با ابعادی ناشناخته و گسترده است. قوانین بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران در این زمینه ساکت هستند . به عبارت دیگر فعلا سمت و سوی خود را مشخص نکرده اند. سکوت قانون در این زمینه به این معناست که هیچگونه منع قانونی برای معامله و خرید و فروش رمزارز ها در ایران وجود ندارد. اما قطعا مقررات ویژه ای برای معاملات آن در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که قانون در این زمینه مسکوت است. و قوانین منسجم و مصوبی در رابطه با این موضوع وجود ندارد تخصصی بودن امر مشهود و حائز اهمیت است. به نظر شما حضور یک وکیل بیت کوین باسابقه و حرفه ای چه تأثیری در پرونده ی شما خواهد داشت؟ در ادامه با وکیل رمزارز همراه باشید.

وکیل بیت کوین

نگاهی کوتاه به بیت کوین

رمز ارزها و در صدر آن بیت کوین تبدیل به یکی از سودآورترین گزینه ها برای سرمایه گذاری شده اند. بازاری داغ و پرنوسان که علی رغم غیرقابل پیش بینی بودن آن طرفداران بسیاری در دنیا دارد. بیت کوین و به طور کلی ارز های دیجیتال مفاهیم دارایی و انتقال مالکیت را در دنیا متحول کردند و نسل جدیدی از دارایی های دیجیتال را ایجاد نمودند. ویژگی های متمایز و منحصر به فرد این سیستم باعث گردید تا در مدت زمان کوتاهی بر ارزش آن افزوده گردد. و تبدیل به یکی از مهم ترین گزینه های سرمایه گذاری در دنیا شود.

از طرفی رمزارز ها بر سیستم غیرمتمرکز مبتنی هستند. به این معنا که هیچ نهاد ، دولت و یا گروه خاصی بر آن نظارت ندارد. بانک مرکزی در این مورد صراحتا اعلام کرده از آنجایی که رمز ارز ها پول دیجیتالی به حساب می آیند. و به شکل مجازی هستند در صلاحیت نظارت بانک مرکزی قرار نمی گیرد. تمامی معاملات و خرید و فروش های ارز دیجیتال از جمله بیت کوین به صورت شخصی بین افراد صورت می پذیرد . یعنی تمامی تراکنش ها به صورت ناشناس است. به این معنا که اثری از هویت اصلی معامله گران وجود ندارد.

با چنین وصفی ارز های دیجیتال بستر مناسبی برای ارتکاب انواع جرایم به خصوص کلاهبرداری و جرایم مالی می باشند. به طور کلی ارتکاب جرم در بستر رمزارز ها بسیار آسان تر از سایر روش هاست و از آنجایی که هویت افراد ناشناس باقی می ماند.

وکیل بیت کوین متخصص و کاربلد

اگر قصد ورود و سرمایه گذاری در زمینه ی رمزار ها را دارید و یا به تازگی وارد آن شده اید, بد نیست بدانید که ابعاد قانونی پیچیده و ناشناخته ای در این میان وجود دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند که سکوت قانون به منزله ی آزاد بودن هرگونه فعایتی می باشد. دسته ی دیگری از افراد نیز به دنبال عدم آگاهی و اطلاعات کافی مسیر را به شکلی غیرقانونی طی می کنند. حضور یک وکیل بین کوین و انجام مشاوره حقوقی در این زمینه می تواند بسیاری از جنبه های قانونی قضیه را برای شما روشن کرده و ابعاد حقوقی آن را برای شما آشکار سازد.

با توجه به زیرساخت های قضایی فعلی امکان پیگیری و شکایت و رسیدگی به تمامی دعاوی مرتبط با بیت کوین و رمزارز ها در ایران وجود دارد . عمده شکایاتی که در زمینه ی بیت کوین و ارز های دیجیتال مطرح می گردد کلاهبرداری رمز ارزهاست. موضوعی که در سال های اخیر قربانیان فراوانی داشته و پرونده های متعددی را به وجود آورده است. البته جرایم مهم دیگری از جمله پولشویی نیز مطرح است.

مبحث رمزارز ها تخصصی و نوپاست که هنوز ابعاد ناشناخته ی زیادی دارد. سکوت قوانین ایران در این زمینه به این معناست که بایستی از طریق تفسیر سایر قوانین و مصوبات بتوان مقررات راجع به آن را وضع نمود و احکام و آرای قضایی را صادر کرد.

چنین مسأله ای قطعا به دانش و تخصص علی حده ای نیاز دارد. تخصصی مبتنی بر مطالعه ، پژوهش و آگاهی که در کنار تجربه و با گذشت زمان میسر است. وکیل بیت کوین با ارائه ی راهکارهای حقوقی مناسب و با اشراف و تسلط بر قوانین موجود می تواند مسیر پرونده ی قضایی شما را به بهترین شکل ممکن هدایت نموده و در حصول نتیجه ای مثبت مؤثر باشد.

قبول و پیگیری پرونده و مشاوره حقوقی

قبل از هرگونه اقدامی برای سرمایه گذاری می توانید از طریق مشاوره حقوقی با وکیل ارز دیجیتال تمامی جنبه های حقوقی و ریسک های پیش روی خود را بشناسید و آگاهانه تر تصمیم بگیرد.

فراموش نکنید بیت کوین در ظاهر فریبنده و وسوسه انگیز به نظر می رسد. اما در ورای آن تبعاتی وجود دارد. که در صورت عدم آگاهی از آن یک بازنده ی مطلق خواهید بود. وکیل بیت کوین به شما کمک می کند که تصمیمات خود را در مدار قانون اخذ کنید و با اطلاعات حقوقی کاملی که دارید در مسیری مطمئن حرکت کنید.

چنانچه در زمینه ی بیت کوین و ارز های دیجیتال با چالش ها و مشکلات حقوقی مواجه هستید. حضور یک وکیل بیت کوین حرفه ای و با تجربه می تواند به شکلی تخصصی تر به حل مسأله کمک کند و در اتخاذ یک تصمیم قضایی عادلانه مؤثر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره حقوقی در این زمینه می توانید با مجموعه ی وکیل جوادی در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *