وکیل ارز دیجیتال با قوانین بین الملل 2022

وکیل متخصص ارز دیجیتال و پیگیری پرونده های مربوطه : ارز دیجیتال پدیده ای نوظهور با ابعادی گسترده است که قانونگذاری خاصی برای آن صورت نگرفته است. با توجه به رشد فزاینده ی سرمایه گذاری رمزارز ها در سال های اخیر با چالش های حقوقی متعددی در این زمینه روبرو هستیم. . چنین جرایم پیچیده ای می تواند اهمیت وکیل رمزارز را بهتر و بیشتر نشان دهد.

حوزه ی ارز های دییجیتال در سال های اخیر با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده است. سودهای کلان و نجومی در کنار جرایم پیچیده تنها بخشی از این ماجراست. رسیدگی به دعاوی رمزارز ها به خصوص کلاهبرداری ارز دیجیتال به تخصص و دانش یک وکیل مجرب نیاز دارد.

وکیل ارز دیجیتال با تخصص و تجربه ی ویژه ی خود در زمینه ی رمزارزها از دانش و آگاهی کافی در این مورد برخوردار است. و با ارائه ی راهکارهای حقوقی مناسب می تواند به شکلی تخصصی از دعاوی شما دفاع کند.

بازار پرتلاطم و وسوسه انگیز رمزارز ها در سال های اخیر پذیرای سرمایه های کلانی بوده است. اما درصد جرایم این حوزه از رشد بالایی برخوردار بوده و چند سوال مهم را مطرح می کند.

وکیل ارز دیجیتال

  • چه راهکاری برای مقابله با چنین جرایمی وجود دارد؟
  • چگونه می توانیم از حقوق خود در این زمینه دفاع کنیم؟
  • آیا وکالت تخصصی در زمینه ی ارز دیجیتال وجود دارد؟

ارز دیجیتال در یک نگاه

به استناد ماده ی 2 قانون مجازات‌های اسلامی هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است جرم محسوب می شود.  در حال حاضر هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش ، معامله و سرمایه گذاری در حوزه ی ارز دیجیتال و جرم بودن آن در ایران وجود ندارد. بنابراین تا زمانی که در قوانین صراحتا به چنین موضوعی اشاره شود ، منع فعالیتی در این زمینه وجود ندارد.

علی رغم اینکه جرم انگاری مشخصی در این زمینه وجود ندارد. اما پیچیده بودن و ناشناخته بودن این حوزه منجر گردیده تا شاهد ارتکاب جرایم پیچیده و متعدی در این حوزه باشیم. جرایمی که دارای تعریف و چارچوب مشخصی هستند و تحت شرایط خاصی تعریف می شوند.

همانطور که می دانید رمزارز ها بر پایه ی سیستم غیرمتمرکز شکل گرفته اند. به این معنا که هیچ نهاد ، دولت و یا گروهی بر آن نظارت ندارد. به عبارت دیگر اساس این موضوع بر پایه ی امکان معامله ی مستقیم افراد شکل گرفته و همین حساس بودن موضوع را دو چندان می کند. در چنین شرایطی چگونه می توان قانونمداری را لحاظ نمود؟ در صورت قانون شکنی چگونه باید اقدام کرد؟

مجرمین از شگرد ها و روش های پیچیده و مختلفی وارد عمل می شوند و قربانیان خود را شناسایی می کنند. البته در حوزه ی رمزارز ها علاوه بر بحث کلاهبرداری با جرایم دیگری نیز روبرو هستیم. پولشویی و سایر جرایم سازمان یافته به شکلی گسترده و پیچیده در حال جریان است.

به همین دلیل با طیف وسیعی از جرایم و دعاوی مواجه خواهیم بود. بنابراین وکالت در چنین حوزه ای قطعا به دانش و تخصص خاصی نیاز دارد. تخصصی که بتواند دایره ی وسیعی از اطلاعات حقوقی و فنی لازم را در بر گرفته و بر بسیاری از قوانین مسلط باشد.

وکیل ارز دیجیتال کیست ؟

یک وکیل ارز دیجیتال متخصص و باتجربه با ارائه ی راه حل های کارآمد و به کارگیری روش های مناسب روند چنین پرونده هایی را می تواند به بهترین شکل ممکن هدایت کرده و بهترین نتایج را رقم بزند.

وکیل ارز دیجیتال می تواند با ارائه ی مشاوره ی حقوقی در این زمینه شما را با نکات مثبت و منفی آن آشنا سازد. چنانچه به تازگی وارد دنیای رمزارز ها شده اید و یا تصمیم به سرمایه گذاری دارید می توانید از طریق مشاوره حقوقی با یک وکیل ارز دیجیتال با تجربه و متخصص خطرات و ریسک های احتمالی را بشناسید. و به شکلی آگاهانه تر وارد عمل شوید. این را در نظر داشته باشید که در حال حاضر قوانین منسجم و شفافی در زمینه ی ارز دیجیتال وجود ندارد. قانونگذار ایران در این زمینه ساکت است و بانک مرکزی صراحتا اعلام کرده که ارز دیجیتال در صلاحیت نظارت هیچ سازمان و نهادی قرار ندارد. چنین امری جایگاه وکیل ارز دیجیتال را می تواند بهتر نشان دهد.

یک وکیل ارز دیجیتال حرفه ای و آگاه تمامی ابعاد پرونده را با دقت هرچه تمام بررسی می کند. و بهترین تصمیمات را برای آن اخذ می نماید. وکالت دعاوی و پرونده های ارز دیجیتال در صلاحیت تمامی وکلای دادگستری قرار دارند. اما نکته ای مهم در این میان وجود دارد که باید به آن توجه داشت. ارز دیجیتال حوزه ای تخصصی با ابعادی گسترده و پیچیده است که هنوز نکات مبهم و ناشناخته ی فراوانی در آن وجود دارد. از این رو به تخصص و دانش بسیار بیشتری نیاز دارد. و اینجاست که تخصص گرایی ارزش خود را نشان می دهد.

راهنمایی و مشاوره و پیگیری پرونده با وکیل جوادی

علی رغم اینکه قانون در زمینه ی ارز دیجیتال ساکت است. اما امکان پیگیری شکایات و کلاهبرداری ارز دیجیتال در محاکم قضایی ایران وجود دارد. شما وسط وکیل خود می توانید از طریق دادخواست حقوقی و یا شکوائیه شکایات خود را مطرح نمایید و خواستار پیگیری آن شوید. یک وکیل ارز دیجیتال حرفه ای و متخصص بر تمامی زوایای حوزه ی رمزارزها اشراف دارد و از آن آگاه است.

مجازی بودن این حوزه هم به مراتب بر پیچیدگی آن افزوده است. تراکنش های رمزارز ها هرچند قابل پیگیری و ردیابی هستند. اما پیگیری آن مانند تراکنش های بانکی آسان نیست. همچنین در بحث استخراج رمزارز ها محدودیت ها و موانع زیادی وجود دارد. اما بد نیست بدانید روش هایی وجود دارد که از طریق آن می توان به شکلی قانونی اقدام به استخراج کرد. مسائل و نکات ایمنی مربوط به کیف پول ، نحوه ی استخراج ، مناسب ترین زمان سرمایه گذاری ، رمز ارز مناسب برای شروع سرمایه گذاری ، زمان خرید و فروش ،آشنایی با انواع روش های کلاهبرداری، نحوه ی شکایت از کلاهبرداری ارز دیجیتال و پیگیری آن. و به طور کلی باید ها و نباید های قانونی آن از الزامات مهمی است که در آغاز کار بایستی در نظر داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره حقوقی در این زمینه می توانید با وکیل جوادی در ارتباط باشید .

3 دیدگاه

  1. سلام حال شما خوبه
    تقریبا سه ماه پیش در یکی از گروههای تلگرامی با فردی آشنا شدم و او از من خواست تا برای کسب در آمد در شرکتی به نام مدیریت دارایی کریستال واقع در سوییس سرمایه‌گذاری کنم وله ازای هر روز 2درصد سود بگیرم من به او اعتماد نکردم و چند هفته در مورد این شرکت تحقیق کردم تا اینکه برای من ثابت شد که چنین شرکتی با آدرس شماره تلفن اسناد اعتباری و هیات مدیره آن وجود دارد تصمیم گرفتم که با حداقل مبلغ یعنی 150دلار شروع کنم واین کار را کردم و آنها هم سود من را میدادند تا اینکه برای کسب سود بیشتر سرمایه خود را افزایش دادم وله 6000دلار رساندم از شرکت پیامی دریافت کردم که هرساله قرعه کشی را انجام میدهند و برندگان را اعلام میکنند و آنها از من اجازه خواستند تا در قرعه کشی شرکت کنم چندی بعد نام من جزه برندگان200000دلاری بود ولی من حق برداشت نداشتم چه 6000دلار قبلی وچه200000دلاری که برنده شدم با شرکت تماس گرفتم و آنها به من گفتند برای اینکه ثابت بشود که شما همان برنده هستید باید 10درصد از مبلغ را برای ما واریز کنی و من مجبور به فروختن ماشینم شدم و20000دلار را واریز کردم و آنها به من اجازه برداشت دادند و من برداشت را انجام دادم اما پولی به حساب من نیامد دوباره با شرکت تماس گرفتم و به من گفتند که چون از دو گوشی با ای پی مختلف واریزی 10درصد را انجام داده اید حساب شما مسدود شده است باید دوباره حساب جدیدی باز کنید ومن این کار را نیز کردم اما حساب من همچنان مسدود ماند و من باز دلیل آنرا پرسیدم وانها به من گفتند که باید 3500دلار واریز کنی تا حساب فعال شود ولی من امتناع کردم چون دیگر برای من واضح شد که مگر میشود حال میخواهم بدانم آیا امکان پیگیری هست آدرس سایت هم به این شرح میباشدwww.crs-am.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *