وکیل صرافی آنلاین + طرح شکایت و پیگیری پرونده

وکیل صرافی آنلاین – امیر جوادی : صرافی آنلاین همانطور که از نام آن پیداست نوعی صرافی است که از طریق پلتفرم مخصوصی به صورت دیجیتال و آنلاین فعالیت می کند. با روی کار آمدن رمزارز ها و گسترش معاملات آن، صرافی های آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند. زیرا بهترین واسطه برای معامله و داد و ستد ارزدیجیتال به شما می روند. با آغاز فعالیت صرافی های آنلاین در دنیا داد و ستد و واسطه گری شکل جدیدی به خود گرفت. در این میان اهمیت وکیل صرافی آنلاین را بهتر می توان درک کرد.

در گذشته صرافی ها فقط به شکل سنتی و متداول آن وجود داشتند. اما توسعه و گسترش اینترنت و فضای مجازی موجب گردید تا شاهد مشاغل آنلاین قابل توجهی باشیم.عمده فعالیت اصلی صرافی های آنلاین داد و ستد و مبادله ی رمزارز هاست. شما از طریق صرافی های آنلاین می توانید تمامی معاملات خود در حوزه ی رمزارز ها را به سادگی انجام داده و رمزارز های خود را داد و ستد کنید. به نظر شما نقش وکیل صرافی آنلاین در این میان چیست؟ در ادامه با وکیل صرافی ارز دیجیتال همراه باشید.

وکیل صرافی آنلاین

نگاهی به صرافی آنلاین

به طور کلی صرافی های آنلاین خدمات متنوع و مختلفی را مشتریان خود ارائه می دهند. این خدمات را می توان به دو صورت زیر مورد بررسی قرار داد.

  1. صرافی آنلاین به عنوان واسطه عمل می کند و از این طریق خریدار و فروشنده ی ارز دیجیتال با یکدیگر آشنا شده و وارد معامله می شوند.
  2. صرافی آنلاین به عنوان یکی از طرفین معامله عمل کرده و به صورت مستقیم می توان با آن معامله کرد. از جمله خرید و فروش مستقیم ارز و تبدیل رمزارز ها به ارز فیات.

در حال حاضر ارز دیجیتال به عنوان یکی از قدرتمندترین حوزه های مالی و سرمایه گذاری دنیا شناخته می شود. هر ساله سرمایه گذاران زیادی از اقصی نقاط دنیا با تزریق سرمایه های خود به این حوزه سودهای کلانی را به دست می آورند. همین امر موجب گردیده تا در کشور ما هم شمار سرمایه گذاران این حوزه افزایش یابد.

با چنین وصفی بایستی به چند نکته ی بسیار مهم توجه داشت. از جمله جرایم و کلاهبرداری هایی که در این حوزه به وقوع می پیوندد. عموما حوزه ی رمزارز ها پیچیده و ناشناخته است. به همین دلیل نفوذ مجرمان و کلاهبرداران به آن چندان دشوار نیست. البته از آنجایی که امکان پیگیری تمامی تراکنش ها وجود دارد پس امکان شکایت و پیگیری قانونی آن نیز وجود دارد.

عدم وجود قوانین منسجم  و یکپارچه در رابطه با صرافی های آنلاین و به طور کلی حوزه ی رمزارز ها سبب گردید تا بسیاری از افراد تصور کنند هیچ قانونی در این رابطه حاکم نیست. به همین دلیل در سال های اخیر شاهد وقوع هرج و مرج ها و جرایم متعدی در این حوزه بوده ایم. جرایمی که با اندکی مطالعه و آگاهی و مشورت می توان از بروز بسیاری از آنها جلوگیری نمود.

مسئولیت های وکیل صرافی آنلاین

عموما تمامی جرایم مرتبط با رمزارز ها و صرافی های آنلاین قابل طرح در مراجع دادگستری می باشند و منعی برای این کار وجود ندارد. از طرفی تمامی وکلای پایه یک دادگستری از نظر قانونی صلاحیت ورود به چنین پرونده هایی را دارا هستند. اما از باب تخصص و تجربه تفاوت های بسیار مهمی وجود دارد. وکیل صرافی آنلاین تخصصیست که جایگاه آن این روزها بهتر از قبل شناخته شده است.

جرایم و مسائل حقوقی مرتبط با صرافی های آنلاین و ارز دیجیتال پیچیده است و با نکات فنی و حقوقی بسیار زیادی همراه است. به طوری که کسب تخصص در این حوزه نیازمند سالها مطالعه و تجربه ی مستمر می باشد. وکیل صرافی آنلاین شاخه ای تخصصی از وکالت است که با سالها تجربه و مطالعه در این حوزه به دست آمده است. پیشتر هم اشاره کردیم از آنجایی که قوانین منسجم و مکتوبی در این رابطه در نظام حقوقی ما وجود ندارد ناگزیر از تفسیر سایر قوانین و استناد به آنها هستیم. یک وکیل حرفه ای و باتجربه در این حوزه با شناخت کاملی که از قوانین کشور دارد می تواند بهترین تفاسیر قانونی را در این حوزه تعریف کرده و بهترین دلایل و دفاعیات را برای پرونده ی خود مطرح نماید.

البته وکیل صرافی آنلاین در وهله ی اول یک مشاور حقوقی خوب و مطمئن است که می توان از اولین قدم با او همراه بود . او با ارائه ی راهکارهای قانونی درست و مشاوره های قانونی مطمئن شما را از خطرات و ریسک های احتمالی مسیر آگاه کرده و می تواند پیگیر مسائل قانونی آن باشد. به عبارت دیگر وکیل صرافی آنلاین با تحلیل درست مسیری که پیش روی شماست می تواند بهترین مسیر را برای شما ترسیم کرده و در نهایت شاهد کمترین ریسک احتمالی در این پروسه باشید.

ارائه مشاوره حقوقی و طرح شکایت

صرافی آنلاین در قالب یک اپلیکشین یا سایت اینترنتی طراحی شده است که برای تبادل و داد و ستد رمزارز ها مورد استفاده قرار می گیرد. در چنین فضایی بالتبع شاهد جرایم متعددی خواهیم بود. ضمن آنکه فضای پیچیده و ناشناخته ی آن می تواند سؤال های بسیار زیادی برای افراد ایجاد نماید. .وکیل صرافی آنلاین با شناخت کاملی که از این حوزه دارد و با اشراف کامل بر قوانین و مقررات آن می تواند شما را در اخذ تصمیماتی آگاهانه تر راهنمایی کرده و شکایات شما را در مراجع دادگستری پیش ببرد.

وکیل صرافی آنلاین با درک سریع مشکل ، از تخصص و تجربه ی کافی برای حل آن برخوردار است. ضمن اینکه با شناخت کامل قوانین و در کنار مسئولیت پذیر بودن خود می تواند کارآمدترین راهکارها را پیش روی شما بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره حقوقی در این زمینه می توانید با مجموعه ی وکیل جوادی در ارتباط باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *